Klachten

U heeft een klacht

Home health products (hhp) ziet zijn klanten graag tevreden, onze slogan is immers niet voor niets ‘Add a smile to your life’. Heb je een klacht met betrekking tot één van onze producten of ben je op een ander hhp-gerelateerd vlak ontevreden? Laat het ons weten!

Bel, mail of stuur een brief

Bel ons als je een klacht hebt. Dan kijken we hoe we dit samen zo snel mogelijk op kunnen lossen. Komen we er niet direct uit? Dan gaan we vanzelfsprekend op zoek naar een andere oplossing. Bellen kan naar +31 117 745 054 (ma t/m vr tussen 9.00 en 17.30 uur, lokaal tarief).

Je mag je klacht ook per e-mail sturen naar [email protected]. Vergeet hierbij niet het ordernummer van je aankoop, je naam en adres te vermelden. Geef ook een korte en duidelijke omschrijving van de klacht. Een brief schrijven kan natuurlijk ook. Ons postadres is:

Home Health Products B.V.
Van Nelleweg 1
Expiditiegebouw
3044 BC Rotterdam

Postbus 13313
3004 HH Rotterdam

Zodra wij je e-mail/brief hebben ontvangen, nemen we persoonlijk contact met je op. We streven er naar dit binnen drie werkdagen (eenvoudige klachten) tot tien werkdagen (complexe klachten) op schriftelijke wijze te doen. Blijkt deze termijn niet haalbaar, dan word je hierover – ruim voor het verstrijken van de periode – schriftelijk over bericht met de vermelding van de reden van de vertraging en de termijn waarbinnen alsnog wordt gereageerd.